Livrarea produselor

Livrarile sunt efectuate doar pe teritoriul Romaniei.

Modalitate de livrare Metoda de plata Timp mediu de livrare Pret livrare* Cost procesare plata
Livrare la adresa (Fan/Sameday) Online cu cardul 2 – 5 zile lucratoare 11,99 lei (Gratuit pentru comenzi de minim 299) 0 lei
Livrare la adresa (Fan/Sameday) Plata la livrare (cash/card) 2 – 5 zile lucratoare 11,99 lei (Gratuit pentru comenzi de minim 299) 5 lei
Easybox Sameday Online cu cardul 2 – 5 zile lucratoare 11,99 lei (Gratuit pentru comenzi de minim 299) 0 lei
Easybox Sameday Plata cu cardul la locker 2 – 5 zile lucratoare 11,99 lei (Gratuit pentru comenzi de minim 299) 5 lei
Locker FANbox Online cu cardul 2 – 5 zile lucratoare 11,99 lei (Gratuit pentru comenzi de minim 299) 0 lei
Locker FANbox Plata cu cardul la locker 2 – 5 zile lucratoare 11,99 lei (Gratuit pentru comenzi de minim 299) 5 lei
Click&Collect (rezervi online si platesti in cel mai propiat magazin) 2 – 5 zile lucratoare Gratuit 0 lei

* Valoarea pragului pentru livrare gratuită este de 299 lei și se calculează după aplicarea eventualelor reduceri sau vouchere.

Notă: Costul de procesare de 5 lei se aplică exclusiv comenzilor achitate fie prin metoda „plata la livrare (cash/card)”, fie prin „plata cu cardul la locker”. Acest cost este afișat transparent în pagina de finalizare comandă și se adaugă automat la totalul comenzii, indiferent de valoarea acesteia.




Cum pot anula o comanda?

Din pacate o comanda odata plasata nu mai poate fi anulata. Cand va va contacta curierul, va rugam sa ii mentionati ca refuzati livrarea. In cazul in care ati achitat integral cu cardul, contactati echipa de suport pentru restituirea contravalorii. Nu uitati sa ne trimiteti numarul de comanda aferent.

In cazul in care ati optat pentru comanda cu livrare in Easybox Sameday  sau FANbox si nu ridicati comanda din lockere, aceasta se va intoarce la noi si va rugam sa contactati echipa de suport pentru restituirea contravalorii.


Cum pot verifica statusul comenzii?

Daca ati plasat o comanda autentificat in contul de client, puteti gasi AWB-ul atasat comenzii in sectiunea "Comenzile mele", din Contul Meu.

Puteti verifica unde este comanda dumneavoastra, in pagina dedicata Fan Courier, in pagina dedicata Sameday, in functie de AWB-ul primit. In cazul in care ati plasat o comanda neautentificat, atunci puteti contacta Relatii Clienti pentru mai multe detalii.

In cazul in care ati optat pentru livrare in Easybox Sameday sau FANbox, veti fi notificat atat prin e-mail cat si prin SMS, in momentul cand a fost incarcata comanda in locker si in cat timp o puteti ridica.


Care este serviciul de curierat prin care primesc produsele?

Livrarea prin curier este oferita de Fan Courier si Sameday.

Daca imi comand mai multe produse le voi primi intr-o singura livrare?

Da. Majoritatea comenzilor cu mai multe produse se vor livra simultan. De mentionat ca sunt anumite situatii, unde, din considerente de stoc vom livra 2 sau mai multe comenzi diferite.

In cazul livrarii in lockere a unei comenzi cu mai multe produse, este posibil ca acestea sa fie incarcate in locker in momente diferite. Veti fi notificat de fiecare data cand un produs a ajuns in locker.


Ma va contacta curierul inainte de livrare?

Din pacate, nu putem promite acest aspect. Contactarea clientului de catre curier depinde de la un curier la altul.

In cazul livrarii in Easybox Sameday sau FANbox, veti primi un mesaj SMS, precum si un e-mail, in momentul cand a ajuns comanda si poate fi ridicata.


Care este programul de livrare a coletelor?

Livrarea produselor se efectueaza in fiecare zi, de Luni pana Vineri, intre orele 10:00 si 17:00.

In cazul livrarii in Easybox Sameday sau FANbox, livrarea produselor in lockere se face in fiecare zi lucratoare de Luni pana Vineri, precum si in zilele de Sambata.